Djurö

Tjo! För kanske 3 timmar kom jag hem från mitt landställe det var ganska kul! :) Jag håller på att bygga hinder på djurö mitt landställe! Hade inte så mycket mer att göra där. Sen när jag kom hem så hoppade jag med Blixten!! :D Imorgon skola = tråkigt.. Marsvinsutställingen var så nice  jag var där med Saga och hennes mamma :)) Vi var där hela dagen ^^ Spice Sagas ena marsvin var med i en gurkätar tävling han var jätte duktig jätte snabb, Han kom till final men sen var det en liten flicka som proppade in en gruka i hennes marsvins mun så att hon vann... :P Hennes andra marsvin Casablanca var med i en ras tävlings klass eller var de nu hette :D Jag tog ganska mycket men så kom jag på att jag inte hade någon sladd till datorn :8 Lite puckad jag är^^
Men ska avsluta nu så hejdå :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback