Golf

Ja, golfturen gick väll bra förutom att jag blev lite sur när jag skött in golfbollen i ett träd..! Och att min tvillingbrosa alltid fick bättre poäng en mig det!!^^ Håller på att fixa en header till min kompis men det blev inte så lyckat att sätta in den<3 Så nu sätter min andra kompis Saga in den hennes blogg är här -----> www.sagaenberg.blogg.se och Sofies blogg är här www.sweeetsdreamsst.blogg.se  Hoppas ni båda två blir glad nu!!!! Eftersom att jag har länkat er<3 Annars förutom att jag har spelat golf så har jag inte gjort så mycket mer föresten the hunger games var super bra ^^

Jag fattade först inte handlingen men sedan efter ett tag så förstod jag den ;)<3 i som vill att jag ska ha en frågestund får jätte gärna kommentera!! =)
Men ska avsluta nu för ska lyssna på musik<3


Kommentarer

Åh, tack! ♥ Vad glad jag blir!



Gud vilken söt bild!! ♥

2012-04-14 @ 17:35:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback