HOME

Hej! Nu är jag hemma från Frida:) Det har varit jätte mysigt idag, för att idag har jag varit med Frida, Alva, Elvira och Eva som jag inte trääffat på 100 år. Så det var jätte kul att träffas alla vi. Vi spelade pingis i Fridas garage eller vad det kallas ? ^^ Sen åt jag lunch där :)) Det var jätte gott =) Det var inte bara vi i hennes hus var det 10 barn tillsammans med oss :P Men sedan var jag tvungen att gå hem för att fixa lite andra saker hemma<3 Och sen efter jag kom hem så pantade jag brukar för att få lite pengar '_'. Snart är påsklovet slut!! Tråk et betyder att skolan börjar om två dagar ;(. Fast det ska bli kul att träffa alla vänner :))
Men ska nog avsluta nu så hejdå :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback