Inget speciellt!! <3

Hejsan svejsan! Idag har jag inte gjort alls så mycket eller jo, jag har varit med Sanna ;) Det har varit kul :)<3 Sen sååå klockan 17.45 tog jag bussen hem, och påvägen hem så när jag kom hem gick jag till centrum och handlade godis :D Som sagt igår var det sjukt kul på min teater. Alla fiina blommar jag fick. :D Den helgen som kommer ser jag fram imot jag ska på kaninhopping med Blixten då ^^ Det ska bli kul :P
Ojusste sen kommer jag att vara ledig i 4 dagar!!! :P Sååå nicee<3 På valborg ska Sofie och hennes familj komma till mig och så ska vi gå till Majbrasan :P Det kommer säkert vara några jag känner där :D det kommer att bli trevligt hoppas jag ^^
Och den 13 maj ska jag på kaninuställning:D Och den 14 maj ska jag titta på Alva och Elviras dansföreställning :D <3 Jaaa sååå kul :D
Men jag har jätte mycket läxor såå hejdå!! :((
Bilder från teaterförestälningen kanske kommer idag troligt vis ;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback