Kaninbur!! :D

Hejsan alla finaste läsare :)
Nu har jag fixat i kaninburen så att dom har rent och fint!!  ;)<3 Sen har jag hoppat med Blixten han var jätte duktig som vanligt! Lurvis fick oxå ett litet äventyr i hagen! Hon rymde men fick tag i henne ;) Inte så bra väder O_O Min skoldag idag har varit bra! Hade glosor i tyska hade inte övat så jätte mycket, men det kändes väldigt bra iallafall ^^ Har varit hos Emma med Saga vi tittade på en film och så gjorde vi smothie. Igår så hade jag genrep på teatern, då var Tindra här en stund innan vi skulle åka till genrepet Tindra hoppar in i min grupp för att vi inte har någon som spelar den rollen! :) Så på Torsdag ska jag vara på teatern klockan tjugo i åtta , För att repa en våran dans ^^ Men nu ska jag ta och avsluta detta inlägg för att börja på ett nytt annars blir det så tråkigt att läsa så mycket<3




Kommentarer

du är så söt flingo plingo <3.

2012-04-21 @ 10:32:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback