Sjukt kul dag!

Haft en toppen fin dag idag varit med underbara Saga. Chillat hoppat med Blixten och ätit pannkakor:) Sen har vi även startat en youtub konto! Som heter Sweetanimalplanet, Om du ni har ett konto och du vill följa oss så gör det ;)) Sen har vi varit hos Sofie och hoppat studsmatta:) Men när hennes hund skulle gå upp där så atackrrade Saga eller vad man ska säga! Och hon blev ju såklart chockad , Men det gick över får jag hoppas (Är inte med henne nu) Men om du läser detta nu så hoppas du mår bra ^^
Men ska nog gå och göra kaningodis nu men vi ses ju i nästa inlägg glöm inte att läsa och kommentera om det är något du undrar jag svarar på alla frågor ;) Hejdå.


Kommentarer

Haha, jag blev så rädd när hunden hoppade på mig och började morra, fast nu mår jag bra ♥

2012-04-08 @ 20:38:05

Vad kul :D följer dig på bloglovin nu:)

2012-04-09 @ 01:34:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback