TINDRA <3

Tjingeling :D
Nu för 3 timmar sedan kom jag hem! Och har pluggat på tyska glosorna ;) På Onsdag så ska Tindra sova hos mig för att vi ska ha teaterföreställning dagen efter så kul allså :D Fast det som är tråkigt är att efter teaterföreställningen är slut så kommer det inte att vara  någon mer teater på torsdagar :( Och sen närsta termin så kommer jag att byta grupp till Måndagar för att den tiden som jag har gått har varit så sen :C Väldigt tråkigt tycker jag för att den gruppen jag har gått i har varit så snälla och trevliga :D

Idag: har jag inte gjort så mycket haft ganska tråkigt, har lyssnat på musik och ritat lite i paint. Imorgon blir det vara i skolan först sen, när jag har kommit hem! Och varit hemma några timmar så kommer klockan att vara typ 20.00 eller tidigare såå kommer TINDRA!!! :D
Men ska avsluta nu så bye bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback