Förlåååt!

Igår så åkte Sofie hem eller hem och hem hon åkte till sin Mormor! Eller ja lättare sagt till sin match först! Och då åkte jag hem till pappa för att jag ville hem till honom och träffa honom! Kul kul ,Förlåt för dålig uppdatering ska nog göra några tidsinställta inlägg. Och såklart har jag inte haft så många läsare då! :( Men ja ingen vill ju läsa en blogg där man inte uppdaterar något. Som sagt i helgen skulle det ha varit tävling, Men jag har så mycket prov jag måste ta igen efter ha varit sjuk, Så nu har jag två prov kvar ett imorgon och ett på onsdag! Hoppas jag får C på något prov! Skulle bli sjukt glad! För jag har typ bara D och E I alla prov! ;) Men nu måste jag komma igång igen nu in i det sista innan jullovet! Så himla bra och sedan snart ska jag även byta header igen ska ta lite nya bilder ^^ För min som jag har nu tycker jag är lite sommrig! XD Eller hur man säger ;) Imorgon om jag hinner ska jag försöka hinna köpa klart alla julklappar som återstår! ;) Ja det var allt jag hade att säga så hejdåå! ;)
Gammal bild på Blixten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback