Hejsan Bloggish! :D

Jag vet har inte bloggat på super länge sorry! :( En till video är på g upp! :D Idag är det Nyårsafton! Och det ska bli så  himla kul! :D Jag ska fira med min kompis! :D Vi ska fira ensamma  en lite stund eftersom att hennes hund inte kan vara ensam! :) De som hände i fredags allaså att jag åkte till Emelie veckans högpunkt! :D :D Ni annar inte hur kul vi hade!! :D Nästa vecka husdjursmässan! :D Det ska bli också så himla kul eftersom har aldrig varit där ^^ Och då den 3 Januari om jag inte är hos pappa då så ska Emelie sova hos mig efter Husdjursmässan! :D Jippi hoppas det går :D! Det kommer nog att komma en Haul på det jag har köpt på husdjursmässan om jag köper lite mer saker och inte bara en ;)<3
 
Det var allt jag hade att säga , Juste klockan 17.00 ska jag till Kyrkan! :D Ska blii kul! ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback