Inställd!

 
Idag var jag inte i skolan igen, Pga att jag jag kände mejj inte alls bra när jag vakande idag på morgonen!  Så idag blev det ingen skola igen! Men imorgon har jag beslutat mig att gå jaagg måste det annars missar jag jätte mycket tror jag!! O_O Sedan så började jag tänka hur det skulle bli med konfermationen eftersom det är ett skit dåligt väder idag allså inte att jag inte inte gillar snön  Sedan för inte så länge sedan fick jag ett meddelande om att Konfermationen är inställd pga av snöstormen! ;), Men idag är det typ snöstorm , Undra hur jag kommer hem imorgon lixom :P?!
 
Bara 99 dagar kvar till Stiftelsen :D! I helgen är det tävling kan inte komma på den för att det är så mycket med skolan nu!! Har ett prov denna fredagen och sedan tre prov nästa vecka! Kul allsåå!! Nej inte alls men nu ska jag inte babbla på om det för det är helt ointressant XD Så nu har jag inge mer att prata om så i ses inästa inlägg ;) Hejdåå :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback