Takida!!

 Åh vill bara spola tillbaka tiden men nu ska jag bertätta hur det var! Mamma skjussade in mig till Drottninggatan! Sedan stog jag utanför och väntade på Emelie och Filippa, Han stog lixom där inne så himla kul! Fast jag vågade inte gå in för visste inte om de ens hade börjat sedaan så gick jag med en kille som öppnade dörren och då föllde jag med!! Så stog jag där inne och väntade på Emelie och Filippa, Sedan kom det och så sjöng!! Två låtar såå kul! Ville bara springa fram till honom och krama hoonom men det kunde jag ju inte xD
 
Sedan fick vi atougrafer och sedan fick vi ta bild med dom!! SÅ KUL!! <3 Sen så skulle de gå och då tänkte jag nej jag kommer aldrig mer att få se de så här nära! Men sedan när vi gick ut så kom Chris och så började vi prata med honom sååå kul!! :D! Och sedan ville jag gå fram till Robban som stog lite längre bort men det skulle vara lite pinsamt! Men ångrar nu att jag inte gjorde det :( Sedan så åkte de till hotellet! Men jag kan endå inte fatta att jag har pratat med Chris!! :D! Och Pålle!
 
BÄSTA KVÄLLEN EVER MÅSTE JAG SÄGA!!! <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback