TVÅ DAGAR!

Så himla bra att det bara är två dagar kvar till JULAFTON!! :D Längtar verkligen till julafton och lovet! Så himla skönt! Orkar bara inte me skolan! XD Sedan fick jag mina betyg ! Om jag ska vara ärlig så är jag riktigt nöjd! ;) Är godkänd ialla ämnen och till och med mer än godkänt i vissa andra ämnen! ;) Ja jag har inte A i något ämnen.. :P Men ja jag är inte någon sådan plugghäst XD! Heheh hatar skolan ibland^^ Sedan för ett tag sedan så chattade jag med emelie och vi ska hitta på något under jullovet och det ska bli så himla kul! :D :D <3 Hehe vi träffas ju inte alls ofta på tävlingarna gör vi ju det men hon bor lite längre bort från mig så! XD <3 Men ja nu ska det blii av att vi ska träffas lite oftare nu under jullovet tex :D! Så ja , Men annars så har ni sätt att jag inte har bloggat så mycket så! XD
Mer kommer imorgon ! ;) JAg kansk kommer att blogga på julaftons morgonen :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback