^^

Hej!
Jag vaknande nyss.
Och nu sitte jag vid datorn O_o
Aja Skypar med Sofie det gör jag också  :)
Men jag bloggade inte så mycket igår för att jag var ju hosa Alva o elvira och sov över där ;) Jag kan berätta min dag Igår:
Först så vaknade vi vid 9 sen gick vi upp och åt frukost, Sen så tittade vi på bad tider eftersom vi ville gå och bada :) Då gick vi till badet typ vid tolv. Sen så var vi där till 3 sen gick vi in på Ica och köpte lunch ;) Sen när vi kom hem till alva och elvira o saga var ju där med då åt vi luchen :D Sen så blev klockan 4 Då var det 1 o enhalv timme kvar tills jag skulle gå hem. Och sen efter det så gick jag och Saga sällskap till hockey hallen. Men då visste jag inte vilken hall det skulle vara så då gick jag hem till Saga och så tittade vi på när hon var mindre i kanske 1 min! För sen ringde pappa och sa att jag skulle gå till hockeyhallen så. Dåe gick jag dit, det var ju länge man kunde vara hos Saga ;) 

Det var det som hände igår :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback