Skype + Viber fiber ^^

Tjo!
Nue sitte jag och skypar med Aga ;) Och såå har hon Viber på sin mobil med Alvis <3
Såå det är roligt -_-
Fast nu la hon på ;)...... Nue ringde Alvis igen..! :D
Hur ska hon ha det ^^ Ja idag har jag inte gjort så mycket ;)
Varit i skolan och haft språkval nice :) Aa sådär men jag tycker om det språket jag har valt det är bäst!
Allså tyska :3
Inte så mycket mer att skriva..
Hoppas ni mår toppen :D<3
Så hör jag via skype hur Aga typ slår sönder sitt tangentbord >__< Det låter som det när hon bloggar men hon skriver bara :)


Kommentarer

Tyska är bästa språket ;D

SÖT BILD FLINGIS <3

2012-01-18 @ 20:28:08

heej gud vilken fin blogg du har!! sötnos!!

2012-01-18 @ 20:46:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback