12 läsare

Heheh är faktist ganska glad brukar ha 8 läsare per dag men nu hade jag 12 ! Och om jag får mer en 32 läsare allså mitt rekord kommer jag visa en film på mig när jaag antingen knäcker ett ägg i mitt huvud eller något sånt knäppt! xD Idag har jag städat kaninbur! :) Och varit ute nu lite senare på kvällen för det var så himla varmt inne så jag gick ut! ;) Ni kan även titta på min youtube kanal : Blixten000 Och på följ mig även på instagram : Tugummibollen! Men detta var det inlägget imorgon kommer nog filmen upp hur mina kaniner bor på landet!!^^ Men ska äta Ormar som mamma gör! Hon brukar göra det i Grekland! ;) Det är nästan som bulldeg och så kanman doppa de i socker super gott tycker jag hihih :) Men ja hejdå hoppas vi ses i nästa inlägg!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback