Hej allihopa!!

Äntligen funkar blogg.se igen, jag skulle annars göra egtt vidoeinlägg men nu funkar inte det längre för att jag har varit inne på internet på min mibil så mycket, så nu går det inte längre! :( Iförigår var jag med Emelie ganska kort stund :/ Men det var kul iallafall ^^ eller ja 3 h sedan vi halv 6 så kom några gäster till oss för att de skulle fira min låsas pappa typ ja en kort stund^^! Och i går kom Alva frida, och Elvira hit och sov över det var så himla kul!!!!^^ Men nu har dom åkt hem :( För de sov bara en natt :(( Men aja det är inte sista gången jag träffar dom så mm :))) Imorgon är det somsagt tävling i Gulsippan!! :D Vi ska först åka och hämta Emelie klockan kvart i åtta! :) Sedan iväg till tävlingen :D Jag tror inte det kommer komma något videoinlägg imorgon :( Vill gör det men det går inte längre att gå in på min mobil på internet förns nästa månad!! O_O Aja jag klarar mig får vi hoppas xD Så taggad in för imorgon ska bli så himla kul!!^^ Eller ja det är jag för varje tävling! :D Men måste nog gå nu för ska ut och se om några om våra hallon har kommit!! ^^ Så ses vi i nästa inlägg där jag skriver hur tävlingen gick!! :D
Och kom ihåg tipsa min blogg till några av dina vänner så kanske ni får se när jag knäcker ett ägg i mitt huvud! :D
hihih, vill så gärna göra det men vill ha lite mer läsare då ;D så ja men hejdå! :)
 

Kommentarer

Kan du inte knäcka ett ägg i ditt huvud iallafall?! :D Snälla, det skulle vara så himla roligt att se! :D

Svar: Hahaah, ja jag kan väll göra det xD hahahaha ska bli så himla kul!!!!!! :D
viitaflingor.blogg.se

2012-07-21 @ 22:41:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback