Inget spciellt att göra..

Kan någon ge förslag på vad man kan göra när man har tråkigt!! :)??  Just nu sitter jag hemma i Huddinge och kan inte göra någonting känner jag :/ Ska äta lunch strax, alla som jag har frågat är uptagna fast det är ju inte så konstigt det är ju sommarlov! :)) Om prick en vecka åker jag till grekland!! Så då kommer det komma tidsinställta inlägg! Så att ni vet! :) Åh det ska bli så himla skönt att åka dit , jag kommer bara åka med min mamma och sedan kommer även en av mina kusiner ner!! Så kul så då blir det bara tjejer där nere ^^ Det är inte alls säkert men kanske får jag ta med datorn! :) Men på måndag när vi åker så går vårat plan 6 så då måste vi åka hemifrån väldigt tidigt men ja men vad gör man inte för att åka utomlans!! :D Dessutom åker vi bara till Grekland en gång om året så :( Så det ska bli väldigt kul :)) Ska nog mest försöka ligga på stranden och försöka bli lite brun, För jag tycker att jag ser ut som ett vitt sträck !! inte så kul! Medans det flesta jag känner har lite färg på sig iallafall, inte för att jag tycker att det inte är något fel att inte vara brun men jag blir rätt röd när jag solar om jag inte har solkräm för jag bränner mig lätt men aja! Nu får det vara nog om att prata om solen! :) Och juste jag fyller 14 år om 11 dagar!!! :D Jippiii :D Jag vet inte vad det är med mig jag har börjat gilla One Direction!! ::D!! Skit bra på att sjunga och en av dom är skit snygg!!!! !! :D<3 HIhih Hoppas ni orkar läsa detta XD Men måste gå nuu!! ;) <3 Ses hejdåååå!
Louis!!!!!! <3
 
 

Kommentarer

Hihi, kul att du har börjat gilla 1D. Men det är ju Luois som ser minst bra ut, sjunger inte bäst av dom och verkar ha ganska jobbig personlighet, enligt mig. Hihi men jag gillar honom lite iallafall :D Men du får såklart tycka vad du vill :) PUSS OCH KRAM!

Svar: Nej, han är ju snyggast om man nu ska säga vem som är snyggast hihih <3 hihih! Fast jaa hihihih Smaken är som baken! XD hahaha PUSSS OC H KRAM !!!! :D <3
viitaflingor.blogg.se

2012-07-23 @ 15:34:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback