Resultat! :D

Hejsan idag var det ju tävling, var så himla kul! Blixten kom 3 av 9 kaniner allså i klass mini och han gick på 3+1 ^^ Så ja fick ta ett pris! :)) Jag tog tre plast burkar! :)) Som jag behövde! Efter tävlingen åkte vi och köpte sushi och sedan åkte vi hem till Huddinge, men imorgon åker vi tillbaka till landet! :( Jag längtar redan till nästa tävling! :D Som är den 18-19 augusti tror ja C:? Det ska vara en tävlingen den 4 augusi men jag är ju i grekland då så kan inte gå på den :/ Men aja det kommer ju vara den 18-19 agusti! Så det gör inget!^^ Det kommer nog inte komma någon bild från tävlingen idag för vi glömde att fota^^! Men aja ska gå nu ojusste har ångrat mig ska göra en video på när jag kläcker ett ägg imitt huvud! Vet inte när men det kommer!!! Hejdå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback