Vattenskoter

Idag har jag inte gjort alls mycket jag är ju på landet så det finns inte så mycket att göra eller jo juste har åkt på en vattenskoter 80 Kilometer i timmen!!! Det gick skit fort fast han som hade skotern var super snäll och frågade mig för det mesta hela tiden om jag ville att han skulle öka tempot , och det ville jag! :D Det var första gången jag åkte på en vatten skoter!!^^ Sedan har jag hoppat lite med Blixten och varit ute med Lurvis i koppel ;) Sen imorgon ska jag gå till djuraffären och testa en ny sorts blanding som mina kaniner inte blir så runda av :)! Men såklart kommer dom ju få pellets som dom alltid får^^ Och nu får ska jag börja med att ni får önska inlägg som vad ni vill ha mer av tex: Mer videobloggar, Visa hur mina kaniner bor, Ja jag tror ni förståt önska vad ni vill ser mer i min blogg helt enkelt! Så under detta inlägg så kan ni börja önska!!! :)))
Så ja men det var typ allt jag hade att säga i detta lägg!! :D

Kommentarer

Kan du visa hur dina kaniner bor? :) Och gör mer videobloggar! :D

Svar: Absolut! :D
viitaflingor.blogg.se

2012-07-09 @ 23:00:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback