Flottsbro!

HejHej!
Har precis satt mig vid datorn för att blogga lite snabbt det har inte varit någon uppdatering idag för att idag har jag varit med Tindra, Amanda och Julia först! Så allså först var jag med dom innan vi skulle åka på en teaterföreställning som var jätte bra!!!^^ Då vara Elsa med och tittade med oss ;) Teaterföreställningen var 3 tim ungefär :) Imorgon är det klassens dag då ska vi åka till flottsbro har ingen aning om vad vi ska göra där men fick nyss reda på att vi ska ha med sig luch själv!! Jag får väll hitta något här hemma eller köpa något på vägen imorgon! :P Vi har sovmorgon till 10.00 tror ja :)
Men nu ska jag nog sova för är super trött, det blir iallfall en kort dag imorgon! *Suck* det blir skönt^^

¨
Flottsbro!


Kommentarer
Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback