I'm so sorry I have not blogged!

Hejsan!
Hoppas några av er läser min blogg även de som har läst min blogg! Så att ni inte slutar läsa den^^ Men ni avgör ju såklart vilka bloggar ni vill läsa men jag ville iallafall säga att jag kommer att upptadera jätte mycket nu när det är sommarlov förutom den 30 juli till 6 augsti för dår ä jag i grekland! :D Och jag ville också passa på att säga att den 3 augusti fyller jag 14 år så om ni vill så är det bara att skriva grattis ikommentarfältet! :P Men det är inget måste!!! :D
Och juste det ska bli så himla skönt med sommarlooov!!! Och en annan sak som jag hållde på att glömma var att vi var på de tre musketrörerna idag med min  drama klass!! Allså jag kan inte beskriva hur sjukt bra den var det inns inga ord skådespelarna var bäst!!!!<3
 
Tur att våran drama lärare hann köpa innan de var slut sålda!!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback