Uppdateringen!

Hejsan! uppdateringen har varit inte alls så bra för att jag har varit på landet och där försökte jag att få igång intrernet men det gick ju inte alls bra!! :/ De kanske ni har märkt annars skulle jag ha bloggat<3 Men hoppas att ni har haft en super trevlig midsommar!!^^ Det har iallafall jag haft! Så kanske för 5 min sedan kom jag hem!! Så himla skönt för på mitt landställe var det så himla massa mygg!!! *____* Jag kanske ska vara med Sofie idag , om jag orkar är så himla trött C: Tänkte visa en video på vad jag har fått av Finaste Sofie som har varit i London och av min allra finaste gudmor som har varit i USA! :D Men måste gå nu men hejdå!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback