Alva och Elvira <3

Hejj!
Idag har jag inte gjort så mycket! Jag skulle varit med Rebecca ;) Men hon hade för mycket prov :( Så istället var jag med Alva, Elvira, Sanna hemma hos Clara :) Vi hade jätte roligt tills hon skulle till Cellon, Men när´hon åkte i väg så stannade vi en kort stund i hennes trädgård och åkte på hennes Linbana :D det var jätte kul!^^
Men sen gick vi hem.
Jag gick hem till Alva och Elvira:) För där skulle min farmor hämta mig klockan 20.00! Först gjorde vi rent till deras hamster Pabblo ^^ Sen lyssnade vi på musik, och sen åt vi världens godaste biff.!! Det var deras mammas hemmagjorda.. Mmmm gott <3
Sen åkte jag hem:)
Juste hade oxå två prov idag! åhh vad skönt att ha det avklarat!! :D Sen nästa vecka har jag Soprov!:)
Innan jag åkte så gjorde Alva en inbakad fläta till mig:)
Bild på den kommer xD



Kommentarer
Elvira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback