Pluggdag :(

Hejj!
Just nu pluggaar jag jätte tråkigt medans några av mina kompisar gör roligare saker :(
En fråga bara varför måste man plugga??
Det är ju så tråkigt. :(
Elvira frågae mig om vi kunde göra något men jag var tvungen att plugga :(
Men igår när jag var med Alva, Elvira och Saga så var vi hemma oss Saga som ni kanske läste i förra inlägget, Då var vi ju i Sagas mammas verkkstad det var super kul^^ Vi fick göra massor av saker där inne. Fast det var ganska trångt vi var ju 5 stycken där inne om vi räknar med Sagas mamma :) Men det var mysigt :)
Sen efter det så var jag hos min Famor och min brosa :) Vi tittade på gamla foton på oss (Mig och min tvilling bror)
Ja så sov vi över där oxå så jätte trevligt var de<3
 
Just nu skypar jag med Sofie;) Hon pluggar oxå.




Kommentarer

sv: Tack detsamma! Jorå, allt är bra. Har precis varit och shoppat, så humöret är på topp just nu! Själv?

2012-03-03 @ 16:15:11

sv: Tack detsamma! Jorå, allt är bra. Har precis varit och shoppat, så humöret är på topp just nu! Själv?

2012-03-03 @ 16:15:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback