Shoppingen;)

Hejj!
Som sagt hade inte så mycket pengar så vi fikade;) Men Frida köpte en väska hos en mann som stod utan för en affär där alla väskor kostade 100 kr;) Han såg väldigt läskig ut :) Men vad gör man inte för sin vän :)<3 Sen åkte vi till Ikea o fikade:) Efter vi hade köpt chips. Sen gick vi från ikea till heron för att vi hade inget att göra:) Så sen när vi gick ut från heron så såg vi Fridas buss som hon skulle med då sprang hon till den och gick på den:) Sen så gick jag till min busshållsplats vid heron:) Och stod där i 10 min sen kom den xD

Så sen när jag kom hem så ringde Frida o frågade om jag hade kommit hem, Då svarade jag japp det har jag :) Så säger hon att hon frös som en gris när hon gick det var ju bara för att hon hade tagit av sej sin kofta för det blev för varmt. Hihihih hon hade glömt den i min väska Stackars henne ;(<3 
 
Ja iallafall det har varit super mysigt<3 Det var ju så länge sedan vi sågs :(
 Här kommer två foton :)




Kommentarer

Nejj! Usch vad ful jag va på din översta!!!! XD

2012-03-04 @ 19:21:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback