Sorry!

Hej! Sorry att jag inte tar bloggat s mycket! Men det är bara för att det är lite jobbigt att blogga hela tiden :) Men går gjorde jag inte så mycket! Städade till kaninerna storstädade :) det var kul men det var mycket skit som behövdes slängas ;) Idag kommer en släkting från Frankrike :) Kul har inte träffat henne på ett tag:)
 Då får jag väll prata lite! Engelska för jag kan inge franska en ''bonjour''. Jag läser inte franska:) Jag läser tyska ^^ Men hon kommer inte förens klockan 18.00 tror ja :)

Ja inte så mycket att göra nu *__*
Jag tror jag gör en frågestund snart :/ Fast då får de komma fler läsare :)...
Ja jag får se :)


Kommentarer

Tack för du komenterade min blogg :)

du har också fin blogg (:

2012-03-25 @ 12:53:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback