Valborg

Hejsan alla sötizzar :) Igår hade jag det sjukt trevligt! Sofie och hennes familj kom till mig åt middag :)<3 Sedan gick vi till majbrasan där träffade jag några mer av mina vänner ;) Där köpte jag sockervadd , ganska lång kö men ville verkligen ha SOCKERVADD!! Så vi gick runt där eller jag gick runt där med mina vänner som var där och Sofie gick runt där med sina kompisar! :) Sen när vi var där så så såg jag och Elvira en jätte söt hund som vi gick fram och frågade om vi fick klappa den!! Åhh en engelsk bulldogg var det!!! :D Sen när vi var påväg hem så åkte vi förbi Sofie för att titta till hennes hund! När vi kom hem från att hade tittat till hennes hund så åt vi efterätt när vi var hemma hos mig<3 Sen vid 24.00 typ så åkte hon hem. Tog inga bilder för glömde helt bort men de  flesta vet väll ungefär hur det såg ut ^^ Jaa idag har jag flyttat på lite saker i mitt rum, och gjort om och så :) Sen har jag pluggat lite. Och så har jag hoppat med Blixten ;) Och varit ute med Lurvis i koppel :P Vad snabbt allt har gått!! Vart tog de 2 lediga dagarna vägen?? :O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback