Design!

Japp, nu har äntligen den nya headern, och designen kommit upp! ;) Och jag tycker den blev så himla bra jag är värligen nörjd, Min kompis satte in den men jjag valde bilden men aja ;) Annars på ett tag har jag inte bloggat och det är för att skolan är i vägen! :( Och nu har jag äntligen hunnit! 
 
I helgen är det tävling igen på berga det ska bli superduper kul som vanligt :D! Och då ska jag starta Lurvis i Mini får se om hon ens hade tänkt sig att hoppa över startbommen ;) Deessutom så ska Emilia en annan kompis till mig och Emelie hon ska starta sin kanin klöver som är lika gammal som Lurvis tror jag de ska starta i Mini! Hoppas det går bra jag, tror iallfall att Klöver kommer hoppa , Men lurvis är jag väldigt tveksam vad som kommer att hända! XD För på träningarna som jag har hemma så hoppade hon över två bommar! Frivilligt men den  lilla damen har en stor vilja! Så det ska bli spännande! ^^ Sedan nu är det bara 115 dagar kvar till STIFTELSEN som jag och Emelie ska gå på ska blii så himla kul!!! <3
 

Kommentarer
Alva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback