Home!

Nu är jag hemma från en ganska lång skoldag så himla skönt! Jag tycker verkligen inte om långa skoldagar! :( Idag hade vi även prov typ i träslöjd tror att det gick ganska dåligt hade inte tränat någon tring för att vi har kanske 3 prov nu såå!! Jag är redan död efter de sedan sa min lärare idag att hon har planerat in två prov vecka 49!!! Åh!! Så himla jobbigt ni som läser min blogg tycker skäert att jag klagar nu! :( Men ja i detta läge gör jag det för att jag är så himla trött på skolan :( Speciellt min skola :'( Har lust att byta men det blir ju inte bättre för att man byter skola :P Alla har ju prov någon gång men inte så här mycket prov ! Trött på livet kan det inte bara blii helg! :(

Eller åtminstonde lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback