Jippii

 
Jag ska få vara fågelvakt ännu en till vecka! :) Rikigt kul tycker jag hihi, och nu på fredag ska jag, Tindra och Saga äntligen få testa på Karate ska blii så himla kul allsåå :D Vi får testa i två gånger sedan måste vi bestämma oss hur det ska bli om vi ska fortsätta och så :D! och sedan kanske ni har märkt att på bloggen har jag gjort så att det blir Smilisar ^^
Och imorgon ska jag till Kyrka , Om jag inte har berättat det så ska jag Konfermera mig därför ska jag gå dit varje Onsdag väldigt roligt! Sedan fick jag nu tillbaka mitt So: Prov !! Komplettera massa saker :( Inte set roligaste men ja :'(
 
Ja men nu ska jag avsluta detta inlägg så hejdåå :)
 
Några gamla headers!
 
 
 Och nu denna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback