Resultat! ;)

Förlåt att det blev så sent men här kommer resultaten :)
 
I raken : Han gick hur fint som helst över förväntat i grunden, I grunden så gick han på 0+1!!! Så himla glad fast han var väldigt trött den dagen så i finalen blev han utesluten på grund av tiden :( Men men alla kan vii inte vara på topp hela tiden ;)
 
I kroken : Så var han ganska seg, Han är väldigt morgon trött om man säger så, Så Han blev utesluten men har började öka temempot när de sa att det var 20 sek kvar men som sagt han blev utesluten:( Men vi klarar det nästa gång att komma imål hoppas jag :) 
 
Annars så har jag inte gjort så mycket mer är taggad så himla mycket till nästa tävling som är den 24 November Då så ska jag även Lurvis få hänga med det ska bli väldigt spännande hon har varit med en gång tidigare men hon vägrade komma över startbommen så ja men endå det är kul att ta med henne ;) Hon älskar äventyr ^^ Men det var allt och så skulle det vara jätte kul om ni kunde önska Jag kan göra för det mesta alla videosar ni vill se ;)<3 Ha det gött igelkött hihih herråå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback