Siftelsen!!! :D

Kom nästan nyss hem från Konfermationen, Och det var verkligen jätte kul! Eller ja det tycker iallfall jag eftersom jag är ju kristen! :) Men åh vad jag längtar till Fredag då ska jag med Emelie och hennes kompis in till stan och gå på SKRIVNERING eller vad det heter! xD Åh vad jag längtar sedan är det inte så långt kvar till Stiftelsen heller eller ja, det är ju bara 107 dagar kvar jippiii :D!! 
 
Åh det ska verkligen blii super!! Nu är det mycket jag kan längta till och det gillar jag så himla mycket!! Stiftelsen in my heart!! :D <3 <3! Men det som är dåligt är att det inte är i Stockholm alls mycket :(((
 
Men ja det var allt såå hejdååå :D!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback