Tillbaka!

Hade en lite bloggpaus fast jag inte talade om det men nu ska jag försöka bloogga ganska mycket! ;) Ihelgen är det tävling ska bli så! Och om jag inte hinner blogga så ska ni veta att det är super mycket för mig iallfall iskolan just nu! Super jobbigt kommer att ha 3 prov närsta vecka tror jag  -.-! Så himla dåligt! Att man ska försöka plugga under höstlovet!? Det var ju för fråglarna lov!!! På lov ska man inte plugga!? Eller ska man ?? :P Och förlåt så himla mycket för attni inte hör någonting på videobloggen , Somsagt min webb kamera är super dålig!! :(
 
Ja, Ni undrar säkert varför jag inte kan videoblogga på videokameran jo, för att jag har helt enkelt varit dör lat för att överföra videobloggen har gjort en super lång videoblogg eller inte alls lång styck det dära! ;) Imrogon kommer jag nog att vara kvar i skolan för att plugga lite.. :P Så det kommer nog bli lite senare inlägg när jag kommer hem ;) Men aja det är var ett litet inlägg iallfall ;)
 
 
Gammal bild men aja ;) Bildbrist! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback