Godmorgon alla fina!

Idag så är det helg JIPPI!!  Fast synd att helgen alltid ska vara så kort! :( Imorgon är det Tävling, Det ska blii så himla kul!! :D För jag var ite på förra tävlingen, så nu har det vait ett uppehål lite tråkigt men nu är det tävling och sedan därefter är det tävling igen :D!! Så det bliir super kul! Idag så ska jag inte alls göra mycket , Plugga en del har ju matte prov nästa vecka.. :( Men jag hoppas att jag klarar det! :) Men ialfall sedan så kanske jag ska gå ut och fota lite, Men det kommer inte komma upp på bloggen för att jag har  ingen sådan sladd soom man kan överföra bilderna, För min videokamera är hos min Maaamma! :(
En gammal bild på Blixten :)))
 
 

Kommentarer

du kan ju ta ut ditt memorycard och sätta in i datorn :) det funkar!

2012-10-13 @ 11:03:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback