Huvudvärk....

Har så himla ont i huvdet just nu inte skönt! :( Hoppas det går över , Men nu var det inte det jag skulle blogga om utan attt nu är det andra dagen på en ny vecka innan Höstlovet!! Ska bli så himla skönt med en vecka ledig eller ja 7 + 2 Jag räknar med helgen oxå :D!! Så det ser jag framimot synd att det bara är en  vecka lovet :(
 
Så hopaps jag blir frisk från dumma huvud värken så att jag kan gå till skolan imorgon! ;) Har inga läxor nu så det är bra :P! Eller inte vad jag vet :) Har två prov efter höst lovet! :( So och Fysik , Jag fattar inte ens att man sak ha prov i Fysik vad är det nödvändigt för??^Någon som vet kan gärna komemrntera!! XC
 
Men nu måstee jag gå för ska göra lite andra saker en att  sitta vid datorn hihi^^
 
Gammal bild men jaja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback