Klart!! :D

Ny vecka igen bloggade inte igår för hann inte :P! Så nu vill jag bara säga att jag är super glad!! I Mars nästa år så ska jag och Emelie gå på Stiftelsen Takida!!!! Ska bli såååå himla kul, det kommer att vara på en resutrang, Det sak blii så himla kul jag vet att det är lång tid kvar med iallfall ska bli så j*vla kul :D Åh jag vet att det är typ 6 månader kvar men iallfall, ser så himla mycket framimot det :D Och nu i helgen är det en till tävling och såklart är jag så himla taggad för det oxå! Det ska blii så himla kul!! :D 
 
Idag har jag pluggat matte!!! Blää har prov imorgon ena delen!! C: Hoppas den är lätt, annars kommer det inte alls gå bra så hoppas på det bästa att det går bra!! :) Sedan sak jag typ ha Engelska redovisning åhhh!! Hatar skolan med alla prov och skit!!!! :'( Så nu längtar jag till helgen så slipper jag allt detta!!! ;( 
 
Men så nu måste jag gå för nu ska jag hjälpa till med en sak i vårat föråd det ser ut som hej kom och hjälp mig där så nu ska vi fixa lite där!! ;) SKoj älskar att städa ! och jag vet det är inte många som älskar det så mycket som jag hihih hejdå ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback