Planer :)

Hejsan svejsan snart drar jag till skolan :)! och från och med denna vecka så ska jag blogga varje dag! Men kan någon snäll liten person önska något för det är mycket roligare att läsa en blogg, Om man har önskat någt eller ska jag tipsa någon! ;) Men Ja nu har ni nog fått nog av att läsa lite så här kommer planeringen ;)
 
Måndag : Gå hem till Saga och sedan ha teater :D
 
Tisdag: Simma med Sofie :D Efter hem och plugga :(
 
Onsdag: hem och plugga till prov
 
Torsdag: Plugga :(
 
Fredag : Träffa en person ;)
 
Lördag : Vet inte men vilken dag men någon av söndagen och  Lördagen ska jag vara med Amanda! ;)
 
Söndag : PLugga troligtvis! ;(
 
 Men ja detta var min planering! :)
 
 Så hejdå ;)
 
Bloggar mer efterskolan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback