Snöö!!

Tjudeluu! :D Vet ni att det ska snöa på Lördag såg jag!! Ska bli så himla kul, fast snön kommer nog inte att ligga kvar så länge, Om det inte blir snöstrom nu , Och det tror jag inte men jag hoppas att det kommer lite snö ialllfall!  För att det ska bli lite roligare att läsa min blogg så ska jag tipsa några bloggar lite då och då så var med i min tävlingen, Veckans bloggtips!
Reglerna : Kommentera din bloggadress så kommer jag att tipsa den! ;) Det är det enda ni måste göra <3
 
Idag har jag inte gjort så mycket tråkigt iskolan som vanligt :P! Men på fredag ska det blii kul :) Då ska jag häng med Sofie hem och sova över där ch ha en super mysigkväll får jag hoppas! :D Sedan på fredag efter skolan så är det ju också höstlov!!! :D Det bliiir Niiiceee :D!!! I LOVE LOVDAGAR :D<3 Sedan längtar jag så himla mycket till Stiftelsen Ska blii så himla kul att gå på den med Underbaraste Emelie här är hennes blogg ------> www.ssupersmothie.blogg.se <------ Det är bara att klicka på länken :D
 
Men ja nu måste jag avsluta dettta såå hejdååå :)
 

Kommentarer

www.ssupersmothie.blogg.se

2012-10-24 @ 21:46:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback