So Happy

Vet inte varför vissa dagr kan jag bara kännna att gud vad skönt det är att leva!! ^^ För är jag ledsen finns det alltid någon av mina finaste vänner som ställer upp och stöttar mig! Så det är super bra ! Bättre vänner kan jag inte ha<3 Så alla ni som läsare detta och känner mig och är vän med mig! Ni betyder allt för mig! ;)<3
 
Förlåt att jag inte bloggat har nämligen varit hos Sofie inatt!!^^ Och sov över där, Kan berätta hur det var ;) Först på fredagen efter jag hade slutat så gick jag till en busshållsplats där vi skulle mötas sedan åkte vi till Centum! För att Sofie skulle köpa en present ;) Sedan så tog vi bussen hem till henne och tittade på X-faktor. Så himla bra att AWA tror att hon stavar det så ;) Att hon gick vidare , ( Hihi röstade på henne 2 gånger ) :D Sedan gick vi och la oss Sedan sov vi till klockan 9 idag tror jag det var *__* Så sedan bestämde vi oss för att gå på bio och så gjorde vi det !! Så himla bra filmen var filmen heter Ted! HAr ni inte sett den sååå se den jag Grät för den var så bra!!!!!C: Ja det var mina två dagar jag inte bloggat!
 
Juste sedan har det ju lite snöö kommit så himla mysigt <3! Fast älskar sommaren meest iallfalla men men! ;) Ja hoppas ni orkar läsa detta alllt nu XD Herråå måse gå nu så bye bye ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback