Hejsan!!

Japp, jag lever om ni undrar!
Igår bloggade jag inte för då åkte vi och hämta min videokameraa!! :D Jippii så nu är den äntligen hemma det kommer att komma en videblogg snart så ni vet ;) Idag har jag varit med Alva och Elvira det var super kul!! :D!! Det kommer att komma upp en video en friends video allså för att vi ahr kännt varandra så länge därför ville vi göra en sådan video!! Så den kommer även också upp på bloggen!! :D Sedan på fredag ska jag börjar med en annan sak! I stället för hiss och diss för det glömmer jag typ hela tiden bort så varrannan fredag ska jag visa vad jag har haft för kläder och lite smink och såå :)!! För is tället för att jag ska göra Look of to day så gör jag Look of the week eller hur det nu stavas :P! För annars känns det som att jag härmar alla andra så :( Men nu ska jag ng plugga lite inför imorgon såå bye bye ;)
P.s inte världens finaste bild men aja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback