Kamera :D

Kom typ nyss innan för min dörr från teatern, Men nu ska jag berätta lite om vad som har hänt ocksåå :)! Idag efter skolan åkte jag och saga och min låsas pappa och skulle köpa min kamera och ett stativ! Vi åkte till Media markt men sedan när vi kom dit så vara det ganska dyra och så hittade inte jag den vi ville ha så då gick vi in på deras dator där allså vi fick låna den så då betällde vi den kamera som jag visade i ett förra inlägg den kameran som kom från netonnet så nu har vi beställt den så den kommer på fredag då! Så det blir ju toppen för att jag måste ju ha kameran tills på Söndag för då är det ju tävling så!! :D Så nu är det bara vänta.. :P Men vi köpte iallafall ett statiiv på media markt som jag tror är super bra den är ganska hög men det är ju bara bra tycker jag ;) Max höjden är 153, och de lägsta vet jag inte :) Det var min dag nu ska jag göra lite läxor :( Hejdåååååå see you later aligtor (staving?)
Så här ser mitt stativ ut som kommer att passa till videokameran :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback