Skrämd!!

Just nu sitter jag och skypar med Emelie och hennes kompis :)! Det var inte sååå kul för att när jag skulle skypa med dom så skulle jag oxå spela ett spel och på det spelet blir man typ vetskrämd!!!!! XD Men aja idag har iallafall Elvira varit här! Så skoj hon sov över här och det var så himla kul allsååå! Vi garvade typ hela tiden!!! Vi tittade på två filmer som elvira hade tagit med sig!! :) Och jag kan inte fatta att från farsta till mig med tåg så tog det typ 1h och 30 min!!! Vi fattade inte vilket tåf vi skulle ta hem!!! xD Men det blev rätt till slut! :) Jag var med Alva Frida och Elvira i farsta centrum :) Och imorgon blir det tuttidning så då blir det nog inte så mycket bloggning! ;) Ska duscha nu så hejdå !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback