Sorryyy..

Att jag inte bloggade det var som mycket som hände igår ;)
Tävlingen gick superbra och tur med vädret hade vi oxå , Super kul dag med Emelie och Emila helt enkelt!! :D Så det var kul! ;)
Resultatet :
Blixten gick det jätte bra för så jag tror närsta tävling jag ska tävla Lätt ny med honom ,Han gick på 1+1 ;) Då kom  han 6/11 Det var lite slarvfel han gjorde ;) hihih
 
Och även nästa tävling ska Lurvis också tävla faktist , Ska bli kul att se hur det går för henne då! Och sedan när jag kom hem så ringde Emma och frågade om jag ville komma till henne så jag var där en super kort stund och Olivia var även där ;) Så det var kul att snacka lite med dom ;)
 
Idag: Så är jag ju ledig studiedag :D Så det är skönt!! Har nyss städat kaninernas bur :)! Snart så hopaps jag på att en tjej ska ringa från media markt och om hon gör det så ska vi åka och hämta min kamera :D!! Och där efter ska jah till Emma och Olizz (Olivia)!  Och vi kanske ska åka till stuvsta :)!! Också kanske lilla Saga kommer oxå ^^! Men ja sedan klockan 16.00 typ så ska jag kanske gå hem till Saga eller så går hon hem till mig för ssedan drar vi till Teatern :D!! Ochdå ska vi läsa manus!!!!!!! :D
 
 
Så det var lite om min dag :D p.s Jag bloggade inte heller igår för att min dator är innne på lagning :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback