Tjudeluuu

Igår var det var det första teatern för denna termin så kul allsååå!! :D Jag kommer ha det varje måndag ja, för er som bryr er xD Men iallafall så idag har jag inte gjort så mycket, har varit i skolan tråkigt som vanligt och nu är jag ganska trött för att nu idag har jag haft 2 h drama i skolan, Visst det var kul men 2 timmar är lite väll mycket.... För att ha drama iskolan jag tycker mycket mer om Teatern som jag gå på fritiden sedan nu vill jag att tiden ska rulla på för på fredag ska jag till netonnet :D Och köpa en videokamera och ett stativ!! :D Åhhh längtar det kommer nog ett video inlägg dåå hihihi men ja det får vi se men ja hejdå bloggar mer imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback