Rubrik brist?

Förlååt ör att jag inte bloggat, igår var iallfall jag och Sofie på Friskis och Svettis det var rriktigt skönt att träna för då får man liksom tillbaka tankar och så! Och det gillar jag då kan man även pristera mer i skolan också. :) För jag vill så hemskt gärna komma in på ett bra gymnasium, eller lättare sagt de gymasiumet jag vill gå! Så nu ska jag köra järnet i skolan också! Och i Måndags bestämmde jag mig även för en annan sak också jag ska sluta på teatern! Jag tycker det har varit super kul, men jag lär mig inget och nu börjar jag känna '' åh måndag och teater nej! '' Och då känner jag 2000 kr är inte värt..
 
Men aja jag lär väll hitta något annat , eller så går jag oftare på Friskis och svettis! ;) I helen är det tävling skojsigt älskar tävlingar och nu är det så när också så det är ju toppen!  Men jag återkommer mer imorgon kanske om någon vill så kanske jag eventuellt tar en frågestund! ;) Imorgon är det utckelings samtal.. usch vad jag hatar det... Men ja som sagt v hörs imorgon hoppas jag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback