Weekend

Ja, ni ser rubriken nu är de här sista helgen innan skolan börjar. Vill knappast tänka på att skolan börjar igen usch!! Det som är bra är att ja bra går i skolan i två veckor bara för sedan hr jag ju prao, i två veckor och det ska bli riktigt chill även fast man måste jobba på praon, Men det är så mycket roligare att jobba där man iallafall tycker at det ä kul! Skolan är ju iallfall inge kul!! -.-
 
Men iallfaall hoppas ni har haft ett super trevligt lov, Imorgon kommer Emelie de ska bli väldigt kul! :D :D Har saknat henne eftersom att jag inte har tävlat på länge så har jag ju it träffat henne heller jo fö en vecka se då för då var det ju Takida!! :D
Men det här var lite kort uppdatering!! :D Så vi ses inästa inlägg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback