Godnatt!

Hejsan! Glömde att berätta att vi hade gympa idag och då så skulle vi göra en mattserie som man skulle redovisa, för att se så vi har hängt med och det var så himla kul att göra de för jag fick först ett D sedan sa han kan du stå på händer nästa vecka så blir det ett C. Och jag kände mig jätte nervös gör hade inte tränat alls på de och så idag när vi skulle redovisa så tänkte jag jag skiter i handuppstående! För jag komme r inte att klara det sedan när jag var klar så sa han vad jag fick och då fick jag ett B jag är så himla glad!!!

Mitt första B! Så nu fick jag B i gymnastik i jumpa riktigt roligt!!😃😃😃😃 Så glad!!

Ska sova nu men vi hörs imorgon antar jag!😃😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback