Här behövs det uppdatering!

Hejhopp! nu kommer det lite uppdatering! ;)<3
 
Måndags: Då sov jag hos Sofie från söndagen till måndagen. På morgonen så var vi och tränade på friskis o svettis ett pass klockan 11 tror jag, sedan åkte vi hem till mig och så snackade vi lite och så skulle hon hem sen. Då ringde jag Elvira för hon hade undrat vad jag skulle göra på eftermiddagen då då kom vi överns att åka in till stan och fika typ ^^ Och dde gjorde vi också sen åt vi även middag på en resturang där också super mysigt <3
 
Tisdags: Då så åkte jag hem till pappa och så bestämmde jag mig för att åka och träna igen och det gjorde jag. Jag kom överens med Frida så åkte vi dit, Hade ringt Elvira också men inge svar. Sen när vi kom dit körde i ett pass som var skit enkelt, Sen så väntade vi in Elvira men det blev lite sent för hon var hos en kompis så hon hann inte så jag och Frida körde ett till pass det var att man skulle bli vigare ty, Jag tyckte det var jätte passande för jag vill bli vig! ;) Sen så åkte jag hem så jag vet inge mer men Jag antar att Frida och Elvira körde ett pass! ;) Så det var också en rikigt skojigdag.
 
Onsdags (idag): Idag så vaknade jag klockan 8, Så jag tog bussen typ vid tio. Idag så tränade jag ensam för ingen kunde på morgonen och jag är väldigt morgonpigg av mig så jag kom dit och körde ett pass och tog bussen hem, tycker det var en super bra start på dagen. Så kommer jag hem och så kommer jag på att jag inte har någon nyckel, så var utelåst i ungefär en halv timma sen kom farmor och lämnade nyckel så kom jag in, Sen nu idag lite senare så ska hela våran lilla familj gå på bio, super mysigt det brukar vi typ aldrig göra! ;)
 
Så nu har ni fått lite uppdatering! ;)<3  Hoppas ni också har haft ett super bra sportlov än så länge om ni har det denna veckan! ^^ Tråkigt att sportlovet bara är en vecka :( imorgon är det redan torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback