Hejsan!!;)

Hejsan hoppsan! Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg! Förlåt ännu en gång för ingen bra uppdatering hade tänkt att göra en ny blogg! Fast ska ha kvar denna men jag tänkte en kaninblogg😃😃 Ihelgen ska jag på konfa läger det ska bli otroligt roligt!;-) Hoppas jag blir frisk till dess men det tror jag! Idag hade jag kemiprov hoppas det gick bra! För det kändes som jag kunde det bra. Idag om jag orkar ska jag städa till kaninerna det behövs!😌 Och sedan om de har lust ska de få komma ut i koppel!😌 Sedan har ju min header inte kommit upp så ska försöka ta tag i det!

För det är Inge kul att blogga när jag inte är nöjd med själva bloggen!!;-) Follow me på instagram gärna där heter jag flingoplingo där blir det för det mesta uppdatering hela tiden eller ja lättare sht oftare💗 Här blir det en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback