Iphone

Jippii nu har jag fått mitt efterlängtade Iphone så himla kul, Dock är de en iphone 3 men ska få en Iphone 4s snart!! :D Då kommer jag att kunna göra mer inlägg för då ladar jag er den appen! :D Så då är det jätte bra! ;)<3 Då kommer det att bli bättre uppdateringar får jag hoppas! :D Och mer läsare! ;) Header och design är påväg min kompis ska göra en ny header till mig! :D Så nu är jag över lycklig att jag har fått en Iphone! :D Men nu kommer iallfall lite uppdatering! :D Igår ar jag på friskis och svettis med Sofie Elvira och Frida! :D Det var kul! Fast inte riktigt min grej det där med Dansen! ;)<3 Vi fick inte Intensivt utan Dans någon ting! XD
 
Men på söndag blir det Träning och Kyrkan då! ;D Och då kommer ja att träna med : Frida, Sofie Johanna och Josefine! Kul kul! :D Vi får se vad vi väljer då det kanske blir Dans pass igen! ^^ 
 
Saknar Emelie, henne som jag tävlar med! :(<3 Så om du läser detta jag saknar dig! :( Och Emilia! :(
Och även Clara som åkte till Tyskland över helgen som tur var inte längre det skulle jag inte klarat! :( haha XD
Men ja det var detta inlägget! ;) Ska bli skönt med Helg nu! :D <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback